8 sierpnia 2015

Moje pierwsze LBA

Zostałam po raz pierwszy nominowana do LBA przez http://takieksiazki.blogspot.com/, bardzo, bardzo, bardzo dziękuję! Chyba już każdy wie, na czym polega ta nominacja, a więc przejdźmy do pytań:



1. Praca idealna?
Taka, której będę mogła się oddać całkowicie, z możliwością zdobywania nowego doświadczenia i ciągłego rozwoju. Zero monotonii, która bardzo mnie przytłacza. Musi stawiać przede mną nowe wyzwania i dawać uczucie spełnienia.

2. Długie spanie czy wczesne wstawanie?
Jestem dziwnym człowiekiem, mój zegar biologiczny nie jest wyjątkiem. Kocham długo spać, po prostu uwielbiam, ale zwykle śpię krótko. Kładę się spać bardzo późno. Szósta rano to dla mnie najlepsza godzina na pobudkę, nie ważne, o której odpłynęłam. Może jest wśród was jakiś lekarz? :)

3. Chcesz coś w sobie zmienić?
Dużo rzeczy. Nad niektórymi pracuję, innych niestety nie można zmienić.

4. Co jest w życiu ważne?
Myślę, że ważne jest, aby czuć się ze sobą dobrze i być spełnionym. Mieć przy sobie ludzi, którym można zaufać i którym możesz oddać część siebie.

5. Największe rozczarowanie?
Szczerze to nie pamiętam jakiegoś wielkiego rozczarowania. Zdarzało się, ale nie mogę przywołać żadnego z nich.

6. Najlepsze wspomnienie?
Mam bardzo dużo dobrych wspomnień i trudno mi wybrać jedno, dlatego podam najlepsze wspomnienie z tych wakacji. Przesiadywanie wśród pól, samej, ze słuchawkami na uszach, oglądając pagórki wyścielone lasami i polanami, no i coś co kocham najbardziej, gwiazdy. Nie mogę sobie wyobrazić lepszego miejsca.

7. Trauma z dzieciństwa?
Na kilka lat przestałam śpiewać przez osobę, która gdy pomyliłam się w tekście zaczęłą ze mnie żartować. Dodam, że był to nauczyciel i zrobił to przed całą salą, co tylko pogłębiło moje zażenowanie.

8. Idealne miejsce zamieszkania?
Jedno z większych miast Anglii, mieszkanie z balkonem i wielkimi oknami lub nie za duży dom z małym ogródkiem i ja.

9. Sugerujesz się opiniami innych ludzi?
Zawsze biorę pod uwagę zdanie innych, chociaż niektóre opinie są dla mnie cenniejsze od innych. 

10. Trzy cechy Twojego charakteru?
Sarkastyczna, kreatywna, opiekuńcza. Trzy, które pierwsze przyszły mi do głowy.

11. Optymistyczny akcent na koniec?
Pamiętajcie, żeby się rozwijać i spełniać swoje marzenia, bo nie ma rzeczy niemożliwych, (oj uwierzcie…)

Nominuję:

http://susablogg.blogspot.com, zostawcie linki do postów, bo jestem bardzo ciekawa waszych odpowiedzi i gratuluję prowadzenia tak świetnych blogów

Oraz każdego kto tylko ma ochotę odpowiedzieć na moje pytania. Pod warunkiem, że pod spodem zostawicie link do Waszego postu :) Możecie też dla przyjemności napisać w komentarzu odpowiedzi.

1.       Jaki jest Twój ulubiony kolor i liczba, dlaczego akurat te?
2.       Jak wspominasz swoje dzieciństwo?
3.       Miejsce do którego najchętniej wracasz pamięcią?
4.       Jesteś bardziej ekstrawertykiem czy introwertykiem, a może ambiwertykiem?
5.       Jaka książka zmieniła Twoje patrzenie na świat? (A jeśli takiej nie było, to może warto poszukać?)
6.       Jaką rolę w Twoim życiu odgrywa muzyka?
7.       Jaki masz temperament?
8.       Jakie jest Twoje największe, nieprawdopodobne marzenie?
9.       Naleśniki czy gofry?
10.   W jakich gatunkach filmów i książek gustujesz?
11.   Jeśli miałbyś/miałabyś możliwość cofnąć się w czasie to do jakiego momentu w historii/w swoim życiu byś się cofnęła?

Jeszcze raz dziękuję no i zapraszam na następne posty.

4 komentarze: