21 lutego 2016

Muzyczny Tag


1.       Obecnie słuchasz:

 

Lukas Graham - 7 years
Już po usłyszeniu w radiu jej pierwszych dźwięków od razu zawładnęła moim sercem. Ma piękny tekst, a wokalista piekielnie dobry głos. Wydaje mi się, że autor zawarł w niej cząstkę swojego życia i dlatego odniosła tak duży sukces na skalę światową. Możecie jej posłuchać w mojej play liście.


     
Imagine Dragons - Nothing Left To Say
NLTS to chyba moja ulubiona piosenka z płyty "Night Vision". Przy jej słuchaniu od razu wracam myślami do wyglądania przez okno autobusu podczas wielkich ulew ubiegłego roku. Jestem bardzo przywiązana do tego utworu, prawie jak do Dream.


Black Coast - TRNDSTTR (Lucian Remix)
Kocham, kocham, kocham! Ten bit zawładną mną na tyle, że możecie go usłyszeć jako druga pozycja w play liście. Z trapami jest tak, że albo biją w rytmie słuchającego, albo coś nie gra. Ten kawałek chyba ułożono na podstawie mojego pulsu.

2.       Piosenka, której słowa najlepiej Cię opisują:


Awolonation - Sail
Uważam, że każdy może znaleźć utwór, który w jakiś sposób go odzwierciedla, jest z nim w jakiś sposób połączony. Tak jest ze mną i "Sail". Rozumiemy się całkowicie.


Christina Perri - The Lonely
W tamte wakacje będąc u babci co noc wymykałam się do innego pokoju, gdy wszyscy spali i tam tańczyłam. Czułam się trochę samotna i może dlatego "The Lonely" tak bardzo mnie odzwierciedla.

3.       Piosenka, która zawsze poprawia Ci humor:

Imagine Dragons - Amsterdam
Mimo początkowego braku przekonania, wkrótce "Amsterdam" wdarł się do mojego maleńkiego serduszka. Teraz aż na samą myśl, o refrenie szczególnie, robi mi się cieplutko. Ach... Przepraszam za tyle zdrobnień, ale jeśli mi nie wierzycie to natychmiast włączajcie youtube!

John Newman - Losing Sleep
Płytę Newmana dostałam na święta. Ten utwór szybko wpadł mi w ucho. "Losing Sleep" bardzo przypomina mi o mojej klasie, może tekst nie jest akuratny, ale to piosenka wybiera słuchacza, a nie odwrotnie :)

4.       Przy tej jest Ci smutno lub słuchasz jej, gdy jest ci smutno:

Evanescence - All of me


IMAGINE DRAGONS - DREAM

James Arthur - Impossible 

5.       Gdy czujesz wściekłość, w tle gra:

American Horror Story - Theme
AHS był jednym z moich odkryć ubiegłego roku. Nie wiem czy to świetnie skomponowana muzyka, czy wspomnienia serialu są kojące w chwilach, gdy odzywa się mój wewnętrzny morderca.


Tove Lo - Habits (Stay High)
Kiedy mój umysł nawiedzają ciemne myśli sięgam po MP3 i puszczam właśnie "Habits". Jeśli ktoś z Was widzi związek ludzi ze zdjęcia i piosenki to od razu biegnę go przytulić! Pochwalcie się w komentarzach.

6.       Przed Tobą trudny okres, motywuje Cię:

Demi Lovato - Confident
Słuchanie "Confident" to chyba jedyny czas w moim życiu, gdy panicznie nie boję się motorów i miałabym chęć na jeden z nich wsiąść. Także łapki w górę szczególnie dla teledysku. Dzięki tej piosence z powrotem zaczęłam słuchać Demi.

Fifth Harmony - Reflection
Ta grupa zachwycała mnie już od czasów X-Factora. Dziewczyny mnie oczarowały. Singiel "Reflection" to tytułowa piosenka pierwszej płyty FH. Jeśli kiedykolwiek zabraknie Wam pewności siebie, to jest najlepszy lek!

7.       Ta przypomina Ci o kimś ważnym:

Naughty Boy - Runnin' (Lose It All) ft. Beyoncé, Arrow Benjamin
W moich kręgach już nie muszę nikomu przypominać o mojej fascynacji Beyonce trwającej już z pięć czy sześć lat. Nie trudno było zgadnąć, że nowy hit królowej "Runnin'" znajdzie się gdzieś na mojej liście ukochanych piosenek. Największe wrażenie robi jednak teledysk, musicie go zobaczyć!

8.   A ta wiąże się z pewnym wydarzeniem w Twoim życiu:

Ed Sheeran - Photograph
Nie mogło w tym zestawieniu zabraknąć Eda Sheerana! Przepiękny tekst, bardzo klimatyczna, "Photograph" to wielki pokój pełen rodzinnych wspomnień. Włączcie i wczujcie się w klimat...


Birdy - People help the people
Prawie każdy utwór z pierwszej płyty Birdy przypomina mi o pewnym rozdziale w moim życiu. Bardzo trudnym, którego jeszcze nie udało mi się zamknąć. Ale to dzięki tym najtrudniejszym chwilom jesteśmy silniejsi :)

***

Oto pierwsza część Muzycznego Tagu. Bardzo długo mi on zajął (ponad pół roku), ponieważ bardzo starałam się przy robieniu grafik. Mam nadzieję, że to docenicie :) Komentujcie i do następnego wpisu!

3 komentarze:

  1. Apropos muzyki, cudna playlista ♥ Zakochałam się w "7 years" i "TRNDSTTR" (mam nadzieję, że dobrze przepisałam). Jeśli chodzi o muzykę, osobiście nie słucham jakichś najnowszych przebojów i rzadko kiedy jestem na bieżąco z najnowszymi trendami czy czymś w tym stylu. Za grafiki dostajesz ode mnie 11/10, odwaliłaś kawał dobrej roboty.
    Taak, wiem, że bardzo się rozpisałam.
    Czekam na następnego posta/następny post, nigdy nie wiem jak to się powinno odmieniać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieszna sprawa z tym słowem "post". Zawsze muszę sprawdzać czy pisze się posta czy postu :) Przez pewien czas też nie byłam w ogóle na bieżąco z nowościami muzycznymi, ale przyszedł moment, gdy moją dewizą stało się:
      "Tydzień bez co najmniej dwóch nowych piosenek, to tydzień stracony"
      Warto poznawać nowe gatunki i nowych wokalistów. Wiele przydatnych słówek z angielskiego nauczyłam się właśnie przez piosenki, także serdecznie polecam!
      I dziękuję za docenienie pracy :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń